Tuesday, July 14, 2009

Buat case write up

Wahhh busy jgak nih. Salam. Sebenarnya tak berapa busy laa, tapi tgok student lain nampak macam busy jer, pukul 7.30 pagi parking kereta kat hostel kosong sebab semua budak ni rajin pergi ward, so aku pun perasan busy macam diorang jugak lah, walaupun sampai kat ward aku main2 dengan budak2 jer. Tadi ada budak ajak main power rangers siap pakai topeng lagi tuh, aku pun nak main sebenarnya tapi sebab nak menjaga imej kemachoan aku depan h.o dan m.o ni dengan nurse, terpaksa aku batalkan niat aku. Nak post blog , segan la plak sebab internet dengan komputer menjadi hak public so aku segan orang tinjau2 tengok apa yang aku tulis. Alahai, hidup laa camner camner pun, janji tak menyusahkan orang lain. Duit pun dah masuk, guna laaa dengan jimat cermat , jangan ikut nafsu sangat. Oklah, time to go to real life now, salam.

No comments:

Post a Comment