Wednesday, January 11, 2012

Tak tahu laa

Salam...
Aku kira-kira ada lagi beberapa bulan lagi nak abis study pastu jadi Doktor. Tapi ilmu macam tak banyak jer lagi. Ntah laa.. PAstu kemalasan menjadi-jadi. KElas makin pack. aku sentuh jer buku tak tahu nak mula dari mana?. Nota yang dah tulis setengah jalan aritu, aku biarkan ajer tak terusik. Aduhai.. bila laa jiwa ni nak termotivasi. Last-last aku sentuh gak ukulele aku nih. tak habis2 24 jam main. Tapi biler bebudak ni suh men lagu malu plak..haha

Tengok aku tulis pun dah takder matlamat. Tak tahu nak cakap pasal apa. Banyak sangat isu timbul.

Aku kalau dah hati lara macam ni solusinya apa lagi. Telepon mak ar..haha.
Semalam aku telepon mak. Pastu aku cakap laa apa2 jer yang aku nak cakap. Selain memberikan kritikan membina, mak suruh banyak rehat.. dan the last part tu yang aku suka dengar. MAk sentiasa doakan aku.

Memang aku rasa aku takder laa usaha banyak mana. Semua benda ni pun aku dapat atas hasil doa orang lain... dan juga korang! haha

Ntahlaa. sapa2 yang ada rasa nak bagi nasihat atau kata-kata semangat..Msg laa aku. Sapa2 pun takper.haha

MEmang takder mood ah, nak tulis pun takder mood (tengah baring sambil taip) :(

klaa bye laa

No comments:

Post a Comment