Monday, January 2, 2012

LULLABY UNTUK ANAK BUAHKU

Salam. selamat tahun baru 2012!


Asalnya aku nak post pasal tahun baru, tapi takder citer, malam tahun baru, aku hanya ditemani beberapa member dan segelas kopi o. tu jer

Ataupun aku nak tulis pasal mahasiswa bebas UPSI. tapi tak best gak. Aku tak ada kat sana. Buat apa nak sibuk cakap yang tu betul yang tu salah. Tapi pada aku, pukul 1.50 pagi korang (mahasiswa) sanggup berkumpul macamtu. Pekater satu hari buat program qiamullail 1UPSI? mohon kat Allah agar ditolongNya membantu keadilan untuk orang yang telah dizalimi semuanya. Allah kan MAHA ADIL? :) Dah laa stop ah cerita.


Aku rindu kat rumah! (mak, abah, abang, akak, anak buah, jiran, ayam, semua ah). Stress pun ader gak ah. jadul pack, tapi bila waktu free, waktu tu  je ar nak digunakan untuk study, tapi aku buat kerja lain. Bila tersedar baru laa plak menyesal. Haha

So oleh sebab kerinduan dan benda yang macam2 ni, aku pun buat laa 2 buah lagu. Ianya adalah kepuasan peribadi sebenarnya. :)))



Diharap pada tahun 2012 ni, aku semakin positif menjalani hidup. Unsur -unsur negatif sebenarnya lah yang akan membuatkan diri kita lebih mandom. (pernah aku dengar cerita Irfan Khairi, jutawan internet popular tu mengambil masa 2 tahun tak dengar berita atau tengok internet untuk mengelakkan unsur negatif ada pada dirinya semasa nak run bussiness dulu dan Alhamdulillah sekarang semua orang tahu dia dah berjaya)

Selamat tahun 2012 !



1 comment: