Monday, December 26, 2011

Lupa plak nak post pasal birthday!


Salam. 20 December haritu birhtday aku. Aku baca balik post-post yang dulu aku ada tulis pasal birthday tapi tahun ni lupa nak tulis. Takder apa pun yang nak tulis. Malam tu pas abis usrah, aku termanggu depan laptop. Jawab wish memeber dalam facebook. Tu jer.

Pastu memember ajak makan cake. Haha. Kelas abis kul 5.30 petang. Pastu aku tak tahu nak jemput ramai mana. Ader gak aritu terpikir nak belanja bebudak ni makan kek. Tapi tak sempat ahhh. (nak ajak semua). Pastu malam tu member aku awi ngan luqman ajak gi umah kenduri doa selamat kat rumah staf. Oh oklaa aku ikut. Malam tu samapai jer lepas maghrib, kami baca Yassin, pastu lepas sembahyang Isya, makan malam. So I accept it as my birthday party laaa haha :P.

Then, lepas kelas tu aku ader juga call mak. Cakap today is my birthday. Guess what birthday present yang paling best my parents gave me? Teka ah! She said, "abah kau dah bank-in kan duit dan bayar hutang PTPTN kau sikit. Hahaha". Thanks mak n abah.

So, aku rasa cam tak best kalau takder hadiah, So aku belikan laa sendiri hadiah untuk aku sendiri. After check check kat internet then I got something to buy. I called it my birthday present.


Yeah this is it! Yashica Mg-1 with cobra flash.. pokai laa aku. :(

Tapi tak kisah laa. Barang ni tak sure dah sampai ker belum. Office kolej tutup sebab Krismas. Esok aku gi amik ahh. 

Lepas aku balik dari kenduri, aku balik bilik bukak internet jap, pastu tidur. zzzzzzzzzz

*sekarang momentum study dah jatuh menjunam ah. takder semangat giler. Pasni, kena semangat study balik ahhh.. Ya Allah tolonglah aku untuk beberapa bulan jer lagi ni. Ameeeennn..



No comments:

Post a Comment