Tuesday, December 13, 2011

Giler lama tak blogging!

Salam...
Mak oii last post bulan September.. aku dah terlupa aku pernah ader blog dulu.. haha skang dah bulan Disember. Kuat sangat beribadah sampai lupa ada blog. Haha. takde arr... Err tapi skang pun bukan nak tulis blog sangat nak postkan gambar jer..

So, apa jadi kat aku lepas lama tak post blog ni ? ader cerita baru? Ermm.. takder. Business tak jalan daa...pastu sibuk nak exam ngan study lagi. Pening pala hotak ko tau. Takper arr..

Camner dengan lagu2 yang post tuu..? Ermm ntah arr. banyak dah idea nak buat lagu balik, tapi masa tak mengizinkan, aritu berangan nak beli recorder, tengok2 duit JPA yang masuk cukup untuk belanja kat perut jer camner? So aku frust, terus beli kamera. Dengan ukulele.. At least dapat ahh mengubat kefrustan hati ni. :(

Abang ko kahwin? ko biler lagi? Haa. tahu takper. Aritu bulan 11, aku balik rumah abang aku kahwin ngan kak Aina. Aku? tak jadi apa, biasa jer.

Ko bila grad? bila nak jadi doktor? Ermm Tahun depan 2012, insyaAllah laa kalau pass exam surgery ni, pastu pass exam professional ni, aku insyaAllah laa.. doa-doakan laaa eh. Pastu aku tak plan laa nak buat apa lagi. Kalau mak aku suh duduk umah, aku tolong ar dia gi kebun ker, buat kerja rumah ker, kalau aku nak lepak K.L ngan abang boleh arr aku belajar business takaful balik sebelum kena panggil jadi doktor. Tapi tu tak penting, yang penting kena pass exam ni dulu arr.

Abis tuu, plan jangka pendek selain exam ni aper lagi? Plan aku nak bersama dengan kawan2 sehabis mungkin. Pastu nak belajar sungguh2. Pastu nak ikut usrah sungguh-sungguh macam Wardina. :P.. Wardina pun ikut usrah ko tahu?

Oh oklaaa...nanti ader cerita aku post lagi sikit-sikit arr..

No comments:

Post a Comment