Thursday, December 15, 2011

Seksualiti bebas Damai


Salam.. haa amacam. Kontroversi tak tajuk post ni? haha.. Al-kisah laa pada suatu hari waktu tu ader cuti umum sebab apa ntah. Tiba-tiba member aku cakap ada sorang lecturer aku ni nak belanja pergi bercuti kat Damai beach.. Haha. memang tak sanggup nak tolak ahh. So, aku pun follow.

Lecturer aku ni pakar Perbidanan dan Sakit Puan nak cakap kat ko. Asal dari Myanmar. Masih single. Haha. So, maybe duit banyak tak tahu nak buat aper, so diorang pun blanja laa kitorang yang ader bertujuh ni bercuti kat Pantai Damai kat Kuching. Tujuh orang ni lelaki arr...


Pagi siang tu kami makan tengahari di tiup angin bayu yang best. Aku pun try laa juice dia sebab nak rasa macam ala tropika laa sangat. Tengok-tengok tak sedap! Bek aku buat sendiri jer. Pastu petang gi mandi pantai arrr.. Malam masak dinner kat chalet. Pastu makan ramai-ramai. Pastu aku ngan memeber pun gi jalan-jalan kat pantai, kat kolam malam-malam tuuu. Pastu kitorang lepak satu tempat, kitorang cerita laa macam-macam.

Pastu malam tu lepas makan sebelum kitorang gi jalan-jalan tu lecturer kami ni ajar pasal seksualiti. Alaa macam-macam laa 'ilmu' dia bagi. Hahaha. Nampak kotor eh? Takder arr, yang berkaitan dengan perubatan laaa..

Pastu kitorang packing balik, lunch tu dia belanja makan seafoood. Haha. Happy nya .

Pastu kitorang pun balik rumah. Byee!!!

Oh oklaa. Salam..


No comments:

Post a Comment