Monday, September 28, 2009

Salam aidilfitri

Aduhhh .. emm salam. Lama betul tak update blog nih. Takper, sebenarnya ada banyaaaaak lagi kewajipan yang nak dilaksanakan. Di kesempatan yang ada ini lebih cun kalau aku menulis sedikit mudahan bermanfaat.
Wahh aku baru sahaja balik dari bercuti hari raya semalam. Flight yang tiba pukul 8.30 malam mendarat dengan selamat. Terima kasih kepada Tony Fernandez dan Air Asia. Tapi minta maaf sebab aku tak beli air dan makanan korang sebab mahal dan tak berapa sedap. Aku nak jer sedekahkan rendang ayam yang mak aku buat kat pilot dan cabin crew malam tadi supaya nanti boleh diorang amik mak aku sebagai kontrak catering diorang. Hahaha.
Tak tahu macamana nak start, tapi this year punya raya is very enjoy, memorable and meaningful to me. Dari start aku mendarat ke Kl sampailah aku balik balik ke sarawak. Tiap saat memang saat bermakna kecuali waktu aku tidur jer.
Takpelah nanti aku cerita lagi. Hidup ni memang singkatlaaa. Kalau yang lupa nak bertaubat cepat2 laa bertaubat.

5 comments:

  1. baguslah anta dah update.. nanti bolehlah cerita keadaan atum kat sana, suka dan dukan dalam tarbiyah pada kami disini.

    akh jemputlah FOLLOW dan ziarah blog ana
    http://halaqahborneo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya, maaf andai ada terkasar bahasa dan tersilap bicara menggamit luka

    Taqabbalalluhuminna wa minkum

    ReplyDelete
  3. salam idul fitri walaupun dah lama lepas.

    puasa 6 jangan lupa. daurah nanti kita jumpa yek :D

    akh. wat la travelog dakwah antum di sibu. kiranya blog ni jadi cam diari antum la.

    ReplyDelete
  4. owh... takpa...takpa... teruskan gaya penulisan antum . ni pun dah baik sangat. :D tu pun ada la jugak terselit2 diari kehidupan antum di sana. :)

    keep up the good work, ikhlaskan niat dan teruskan amal dakwah di alam maya nih.

    ReplyDelete