Saturday, August 8, 2009

Sabtu 8/8/09

Salam, minggu ni ada sminar paediatric. Actually seminar ni untuk nurse dan h.o tapi dengan muka tak malu aku pun turut serta jugak nak pergi. Oleh kerana tu malam tadi aku tidur awal walaupun tak berapa awal laa dalam pukul 1pagi camtu start tidur. Pagi pun ngantuk. Dia punya course dahla sampai 5 ptg. Aku pun ngantuk gak. Hehe tapi bukan aku sorang jer ngantuk. Ada gak h.o lain yang tersengguk-sengguk. Jadi tak berapa malu laa. Memang laa penat . Course tu sampai petang dengar orang cakap jer. Emm tapi tak rugi laa pergi. Banyak benda yang paediatrician ni share. Tambah pasal H1n1 lagi yang tak terdapat dalam buku teks. Tapi pagi tadi sebelum nak pergi aku call mak. Call rumah tak dapat. Call handset pun takder orang angkat. Pastu tengahari tadi ada missed call dari abah. Tapi aku tak call balik laa sebab time lunch tu kejap je, dahla nak solat lagi. So, lepas seminar tadi malam lepas Maghrib aku call rumah, takde orang angkat. Call handset tak angkat. 2kali. Sekali lagi pukul 9.300 malam. Pastu aku pun tidur dan bgun pkul 3 pagi. Emm takkan nak call waktu sekarang kot. Owh semalam pun ada call jugak rumah pun tak angkat. Aduhh mak, rindu nih. Takpelah esok try lagi. Parents aku nih kalau dah boring kat rumah selalu jugak jalan-jalan pergi rumah abang dan kakak aku kat seremban. Now diorng dua orang, so macam honeymoon jugak laa. Abah pulak selalu kalau pergi singgah mana-mana selalu tinggalkan handset dalam kereta. Pastu bila tengok ada missed call baru call balik. Haish. emm takpela kot. Moga-moga diorang sihat selalu. Salam

No comments:

Post a Comment