Saturday, May 21, 2011

Sebelum orang lain cakap aku bodoh, baik aku bodohkan diri sendiri dulu

Salam. Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah. Berat aku tetap mantain. Tapi lemah semangat laa pulak. Mungkin sebab dah tak exercise cambiasa. Seluar track kesayangan hilang haritu waktu pindah bilik. Arghhh... alasan alasan . Eh dah azan Isyak ! (jap lagi sambung)

Gua baru borak dengan member gua, namanya Luqman : dengan rela hati nya gua copy pastekan chat tu. Hehe.




1:59am
ader ubat tak? nak tukar time nih


takde rweh
tp aku rase kan
bgus ko tgk o dgr lagu smpi tetido
selalu aku dgr music smpi tetido

aku hari rabu aritu ader tido kul 12
tetibe bgun kul 3 pastu tak dpt tido balik
arghhh

pastu/
cube la tido leklok lak mlm ni
=0
okay la weh
aku lak cube tido

ok


rini aku tak tido lagi



aku xngantuk aaa

sian
aku tido dlu
salam

salam bang
tido baper jam mlm td?

Alhamdulillah
sampai kul 2p.m


alahai Shooot
sian kepada andda
anda*

xper aku redha
dulu kat Sibu pun camni

asal weh
aku rase hg stress kot

tu aa
aku takut dpat drpession ker schizo ker haha
takder arr stress nak stress apa nyer

Choiiii!!
hahahaha
ne taw ko
ko jer yg taw prob ko sendri

nanti aku recheck balik aa kot
takder prob laa bro
cuma aku letak bantal jer, jadi x ngantuk
bila pagi baru bleh lelap

kalo hg nk aku tlg


cuaca kot


hg dtg bilik aku
aku wat sleep stdy kt ko
hahaha

pastu?
hypnosis?
ko pndai ker?
hahaha

hypnosis aku taw bg tido jer
bg bgun balik aku tak reti
ader beran?
kalo tak bgun aku bacer yasin jelar


ok. tapi janji arr, jgan selongkar lebih2


hahahaha
weh
aku tak reti hypnosis la
dr siti reti
ko mintak tlg dier

malu aa nak jumpa


asal?


8:09pm
ntah, nampak macam aku sakit jer
hahaha (denial)

mmg hg sakit pon
insight ko poor weh
Luqmanul is offline. Your messages will be sent to his inbox.

Aku rasa kamu semua tahu kot apa masalah aku. Sleep problem. Ye arrr. mula-mula ingat ok jer, sekali melarat sampai 2 minggu. Maslahnya waktu kelas mengantuk, waktu petang jadi penat nak gi exercise. Kebarangkalian nak tinggal Subuh tinggi sebab pukul 4 camtu dah ngantuk gila.

And I hope This problem can get rid off soon. InsyaAllah. 

1 comment:

  1. cuba buat solat tahajud...baca Quran...dah alang2 anda memang bangun...pastu cuba rujuk doa2 syifa'. ada doa utk yg xdpt tidur mlm....wallahuallam

    ReplyDelete