Friday, July 9, 2010

Award from Kak Mel

Err gambar lain takleh ker? Nampak sangat Gurly laaa. Anyway, I would like to thanks Kak Mel for giving this award to me.
1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini
Jujurnya saya tak mengenali sangat Kak Mel. She is my buddy waktu dia kat UNIMAS dulu. Err 'dulu' sangat ke? Baru berapa bulan keluar. Waktu tengah blur2 waktu 1st year dulu cik ni laa yang banyak bagi pinjam buku.Banyak kasi tolong sama saya woo. Bagi lecture note. Banyaakkk sangat. Sampai tak termampu nak baca. :). Saya ingat waktu pergi rumah Kak Mel waktu 1 st year dulu. Her family is nice. Suka kucing. Satu family tu suka. Err sbnarnye dah lupa jugak. Paling saya ingat, waktu saya tanya soalan apa ntah, pastu Kak Mel cakap "bosan giler soalan!" haha. Aik, ni bukan pujian nih, ni cerita. Sincerely, she is outstanding, happy go lucky, confident, charismatic, humble, active and strong. Saya doakan dia dapat yang terbaik untuk hidupnya. :)


2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.

Abang Juan - My brother
Akh Hafiz
Akh Hisyam
Akh Munaim
Akh Danial, naqib, rasheedan
Akh Kimi
Kak Mel
Sarah Mohd Salleh Sahimi
Err tak cukup :(

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni
SAYA MALU NAK BAGITAHU DIORANG

4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?
Sebab saya suka baca blog diorang nih. Everyone have great and inspiring moment that they want to share. Got their own emotion to express. They have knowledge to teach others. They are great. Because they give chance for themselves to do that. All of them are bloggers. Then all of them make me to be 'best and great'.

No comments:

Post a Comment